نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
الگری از یووه و خریدهای جدید می گوید

الگری از یووه و خریدهای جدید می گوید

همه در انتظار مصاحبه ی مکس الگری سرمربی تیم یوونتوس در رابطه با خریدهای فصل جدید بودند تا اینکه امروز صبح الگری در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از یووه گفت.

"ما در گروه جالب و البته سختی قرار گرفته ایم و هدف ما صعود به مرحله ی بعدی بازی ها می باشد. البته قبل از این ما باید به پیروزی مقابل کیه وو در سری آ فکر کنیم که اولین برد ما می باشد.ما بد شروع کردیم و این باید ما را به تلاش بیشتر وادار کند."

"ما هنوز 0 امتیاز داریم و با صدر فاصله گرفته ایم اما راه زیادی تا پایان راه وجود دارد و ما می توانیم که دوباره به صدر جدول سری آ برسیم. البته نباید فراموش کرد که ما تغییرات بسیار زیادی داشته ایم و این موضوع بر عملکرد ما تاثیر گذار خواهد بود ولی زمان همه چیز را درست خواهد کرد."

"من به تیم احساسی همانند تیم فصل گذشته را دارم، بازیکنان مهمی تیم را ترک کرده اند اما نفرات با کیفیتی به تیم اضافه شده اند. شرایط در بازار نقل و انتقالات بسیار سخت و دشوار بود."

"ماروتا اماده ی بازگشت به ترکیب می باشد و مارکیزیو هم چنین شرایطی را دارا می باشد و می توانیم شاهد حضور انها در ترکیب باشیم. البته خدیرا با تاخیر به جمع ما اضافه خواهد شد و این موارد باعث می شود تا من بتوانم با آزادی عمل بیشتری در مورد ترکیب سایت تصمیم بگیرم."

وی به اصل موضوع یعنی داستان انتقال هرنانس رسید و گفت: "از حضور وی در ترکیب یووه خوشحال هستم و نباید فراموش کنیم که او عضوی از تیم ملی برزیل بوده و می تواند بازیکنی تاثیر گذار برای ما باشد. او از تکنیک و تجربه ی بسیار بالایی برخوردار می باشد و در مجموع می تواند خریدی مفید و موثر برای ما باشد. هرنانس برای ما گل های فروانی را از روی ضربات آزاد به ارمغان خواهد آورد."

الگری به بازیکن جوان یووه یعنی لمینا نیز اشاره کرد و گفت: "او یک بازیکن جوان با کیفیت می باشد که برای رشد بیشتر نیاز به زمان دارد و می دانم که پیشرفت خواهد کرد."

"من از ماندن پوگبا با یووه بسیار خوشحال هستم و هیچ ترسی بابت جدایی وی نداشتم. او یک بازیکن فوق العاده است که هنوز برای پیشرفت بیشتر نیاز به زمان دارد."

"این سال پوگبا خواهد بود

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: